Флагманське шоу Vinexpo у Бордо. Перезавантаження.

Традиційна виставка виноробної промисловості у Бордо пройде вже 13-16 травня цього року. Організатори поставили перед собою досить амбітні плани — не лише зібрати в одному місці тисячі учасників виноробної промисловості, але і провести детальний симпозіум з питань зміни клімату та впливу цього явища на майбутнє вина.

«На цьому високо конкурентному ринку, група Vinexpo вирішила провести Vinexpo Bordeaux більш керованим розміром, одночасно використовуючи високий рівень позиціонування бізнесу і зміцнюючи привабливість і якість його вмісту», — сказав Родольф Ламейс, новий Генеральний директор Vinexpo.

Одним з головних подій цього року стане симпозіум «Акт про зміни». Винороби стикаються з безліччю викликів від зміни клімату, які впливають на фізіологію винограду і, отже, на якість вин. Але галузь також стоїть на передньому краї міждисциплінарних програм, які поєднують агрономію, економіку, генетику, соціологію та енологію, щоб знайти творчі рішення для цих екологічних проблем.

Готується дискусійна панель під назвою «Вплив зміни клімату на управління виноробством і виноробство в цілому», де головним питанням буде: «Як дослідження та технології можуть підтримати виробників у їхніх еволюційних та адаптаційних стратегіях?”

«Це перший раз, коли ми організовуємо подібну подію», — сказав Ламейс. «Ми вважаємо, що це буде великий успіх. Зміна клімату не тільки актуальна для виноробної промисловості, але і для громадськості».

На симпозіумі також буде детально розглянуто, як зниження рівня водопостачання, екстремальні погодні явища та підвищення температури впливають на глобальні виноградники, а також вплив зміни клімату на виноробну економіку. Серед експертів — провідні економісти, виробники та науковці-дослідники.

Хоча Vinexpo зменшила розмір виставки, вони все ще очікують 1600 експонентів з 29 країн, включаючи Швецію, Туреччину і В’єтнам. Їхній популярний формат “WOW!” (World of Organic Wines) в цьому році повертається та представить 150 виробників з дев’яти країн. А у відповідь на зростання електронної комерції та прямих продажів відбудеться розмова керівників компаній Vivino, Alibaba Tmall, Tannico, IWSR та Le Petit Ballon.

Симпозіум має на меті дати флагману Бордо унікальну ідентичність, оскільки вона втратила присутність на інших виставках, зокрема, на німецькому майданчику ProWein. «Ми надаємо бізнес-аналітику, бізнес-мережу і сприятливе для бізнесу середовище», — сказав Ламейс. «Це гарна можливість для ведення бізнесу в розслабленому вигляді — це не про активний підйом». За словами Ламейса, вони будуть здійснювати цей вид диференціації і переосмислення в усьому світі. Такий же ребрендинг ведеться і для інших вистав Vinexpo в Нью-Йорку, Гонконгу, і незабаром Шанхаї (жовтень 2019) і Парижі (січень 2020 року).

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *